هدفون اوریکو مدل SOUNDPLUS-P2 


قیمت : 248000 تومان


برند : Orico


پستی هدفون اوریکو مدل SOUNDPLUS-P2 


قیمت هدفون اوریکو مدل SOUNDPLUS-P2 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



هدفون اوریکو مدل SOUNDPLUS-P2


 



 


طراحی و ساخت

هدفون «اوریکو» مدل «SOUNDPLUS-P2» از محصولات سیم‌دار و باکیفیت این شکت محسوب می‌شود. این مدل برای گوش‌کردن به موسیقی طراحی شده است و قابلیت مکالمه هم دارد. این هدفون دارای کابلی گرد و مقاوم دربرابر گره‌خوردن و درهم‌پیچیدن است و صدایی واضح و پرقدرت از آن تولید می‌شود. صدای خروجی از این هدفون بسیار شفاف است. این ویژگی‌ باعث می‌شود این هدفون گزینه‌ی مناسبی برای گوش‌کردن به موسیقی‌هایی باشد که با تعداد سازهای بیشتری نواخته شده‌اند. همچنین طراحی سرگوشی‌های نرم و ارگونومیک باعث استفاده آسان و راحت برای مدت زمان طولانی می‌شود. یکی از مشخصه‌های برجسته این هدفون، قرار دادن در گوش به دو روش است. پس دیگر نیازی نیست برای استفاده طولانی مدت استرس داشته باشید. شما می‌توانید این مدل را هم به صورت ساده و هم به صورت ورزشی داخل گوش خود قرار دهید. روش دوم برای انجام فعالیت‌های ورزشی و فعالیت‌هایی که امکان خارج شدن گوشی را دارند بسیار مناسب است. چراکه کابل هدفون بالای گوش قرار می‌گیرد و مانع از افتادن گوشی‌ها می‌شود. این مدل از هدفون‌های اوریکو مجهز به کنترلر به همراه میکروفون و کلیدهای کنترل است که به‌راحتی برای پاسخگویی به تماس‌ها و تنظیم صدا مورد استفاده قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است، این هدفون با کانکتور صوتی 3.5 میلی‌متری به دستگاه شما وصل می‌شود و با اکثر دستگاه‌ها مانند کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، MP3، MP4 و انواع گوشی‌های موبایل سازگار است. یعنی شما با تهیه یک هدفون سیم‌دار باکیفیت می‌توانید در هر مکان و زمانی که هستید به دستگاه خود متصل کرده و لذت ببرید.

زیبا و خاص

 

همان‌طور که می‌دانید، هدفون‌ها از نظر نوع قرارگیری در گوش به سه گروه اصلی توگوشی، دورگوشی و روگوشی تقسیم می‌شوند.هرکدام از این سه گروه ویژگی‌هایی دارند که برای استفاده در شرایط خاصی مناسب. هدفون SOUNDPLUS-P2 در گروه هدفون‌های توگوشی قرار می‌گیرد. هدفون‌های توگوشی به دلیل آنکه در نزدیک‌ترین فاصله با لاله‌ی گوش قرار دارند، می‌توانند صدا را با کیفیت بیشتر در اختیار کاربر قرار دهند. شرکت اوریکو با طراحی زیبا و باکیفیت این مدل از محصولات خود، می‌تواند مورد جلب توجه و توجه افرار قرار گیرد. این مدل با داشتن طراحی زیبا، کیفیت ساخت بالا، مقاوم بودن کابل در برابر کشیده شدن، سرگوشی‌های سیلیی نرم و پخش صدای قدرتمند جزء یکی از بهترین هدفون‌های موجود در بازار به شمار می‌آید. پس اگر برای استفاده روزمره، کالمه و فعالیت‌های ورزشی خود به دنبال هدفون هستید، این مدل می‌تواند نیازتان را برطرف کند و همیار شما در هر شرایطی باشد.


 


 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


اگر شما هم در روز موسیقی زیاد گوش می‌کنید پس حتما از اهمیت هدفون مطلع هستید، کیفیت این کالا از اهمیت بسیاری برخوردار است. هدفون با کیفیت علاوه بر شفافیت صدا، مکالمه را آسان‌تر می‌کند. اگر قصد تهیه هدفون دارید یکی از گزینه‌هایتان هدفون اوریکو مدل SOUNDPLUS-P2 است. این هدفون از نوع تو گوشی است. این مدل ترکیبی از دورنگ خاکستری و مشکی است. هدفون اوریکو برای مکالمه،ورزش و کاربری‌های عمومی انتخاب مناسبی است. این محصول به وسیله سیم دستگاهتان متصل می‌شود. طول کابل این مدل 1.2 متر و پورت اتصال آن جک 3.5 میلی‌متری است. طراحی ارگونومیک از دیگر ویژگی‌های این کالا است. جنس و نرمی این محصول موجب شده تا هدفون اوریکو مدل SOUNDPLUS-P2 راحت و برای استفاده‌های طولانی مدت مناسب باشد. این محصول به سیستم کنترل و میکروفون مجهز شده است. کابلی که برای این مدل در نظر گرفته شده از جنس Aluminum Foil است و کیفیت بالایی دارد.


 



تصاویر بیشتر


 



هدفون اوریکو مدل SOUNDPLUS-P2
هدفون اوریکو مدل SOUNDPLUS-P2
هدفون اوریکو مدل SOUNDPLUS-P2


 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


هدفون اوریکو مدل SOUNDPLUS-P2 ارزان , هدفون اوریکو مدل SOUNDPLUS-P2 با قیمت ارزان , Orico ارزان , Orico با قیمت ارزان , پستی هدفون اوریکو مدل SOUNDPLUS-P2 , اینترنتی هدفون اوریکو مدل SOUNDPLUS-P2, هدفون اوریکو مدل SOUNDPLUS-P2 با قیمت 248000 , هدفون اوریکو مدل SOUNDPLUS-P2 فقط 248000 , Orico هدفون اوریکو مدل SOUNDPLUS-P2 , Orico با قیمت 248000,kharid هدفون اوریکو مدل SOUNDPLUS-P2, gheymat هدفون اوریکو مدل SOUNDPLUS-P2  


هر چی که بخوای هدفون ,اوریکو ,soundplus ,می‌شود ,محصول ,کیفیت ,هدفون اوریکو , هدفون ,کلیک نمایید ,برای استفاده , orico , هدفون اوریکو ,مشاهده جزئیات محصو? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مرجع دانلود فایل فروشگاه اینترنتی گل و گیاه هر چی که بخوای متخصص ارتودنسی در تهران ، دکتر فرهاد صدرالدینی چاپ کارت ویزیت,چاپ کارت ویزیت خاص,چاپ ساک دستی,چاپ پوستر،چاپ فاکتور،چاپ فوری،چاپ کاتالوگ فوری اموزش انواع سگ ژرمن و خارجی دانلود کده معرفی تولیدی ها و عمده فروشان پوشاک (لباس)